Wednesday, December 10, 2008

can you hear the sound of .....

hello blog ku pun,pa kabar kau tek...hehe..dah limak ari dah aku sik da madat papa lam tok..aku pun sik tauk juak kenak aku sik da madat papa...time tok ku rasa aku sik da perasaan..tang rasa kosong jak...nak madah peras,sik la juak,nak madah happy,sik la juak..sa kurang kasih sayang,sik la juak...aku pun sik tauk juak kenak aku rasa camtok...pa nak d kelaka ku tek oooo...aok,dah kompom dah "nya" bulak ngn aku..haha...kantoi...sik pande nak cover track bulak nya..p ya la,ari ya ku tanyak,nya madah sik da.tok dah ku tauk benda ya ada,aku sik da juak rasa manas ka sedih ka apa ka..malas ku nak lalek gilak..lantak nya la nak bulak..sik da masa ku nak melayan gik..mun mtk tlg aku pun,aku jawab sik mauk secara kejam jak...kali sifat kejam aku tok kali mauk d ubah..haha..bkn kejam ne pun,blog ooo...kejam pada bahasa jak..haha...sik da la aku kejam secara fizikal...haha...time tok pun sik da nak pake ku semangat nak molah apa2..nak naip tok pun rasa malas juak..p demi kau,blog..sik pa la...kau jak pendenga setia aku..sik pa kau sik pande nak balas balit pa d kelaka aku..haha..aku time tok cuma perlu pendengar jak..bkn pengkomen,pemadah or pengkritik..nak carik duit time tok pun aku sik da rasa..arap jak ketidakadaan mood aku tok sik belarutan sampe ke minggu depan..haha..aku sik mauk sik da mood lamak2..aku mauk da mood..bila da mood,mcm2 benda pat ku polah ku..pa gik nak ku cerita ku tek ooo blog?...aok,nok sorng ya dah da gerek dah blog..sik da chance gik dah aku..haha,,,p sik pa la...bage sik da nok lain gik d dunia tok...gik da yg bagus gik..sa ku,layak ku nak dpt yg baik pake ku pun..haha...ya jak la setakat tok aku nak bersusey ngn kau,blog ku..haha..kelak la aku besusey gik ngn kau...haha....kelak la aku enkah gamba2 pake ko nanga..hehe...orite blog....gud night..see ya..haha...

4 comments:

AweKelisaBiru said...

duhal ada cerita di sebalik kegelapan blog kau ya

Rusty said...

aku tek ingat blog aku pande balas komen tek..haha..aok..da cita..haha

Anonymous said...

ada sound2 ka???

Rusty said...

achika,ada sound nya..mun ktk pake kuasa imiginasi..hehe...