Thursday, June 25, 2009

Tag By Shafix Fixer..

lamak dah sik kenak tag tok..haha..le juak la aku bermain ngn tag tok..Yahuuu!!!
1. Bekas kekasih saya adalah :
seseorang yg sama sifat dgn saya,sbb itu saya dan dia tidak kekal lama..

2. Saya sedang mendengar :
bunyi kekunci papan kunci saya d tekan2..

3. Mungkin saya patut:
pegi mandi dan mengosok gigi saya dgn ubat zact for smoker

4. Saya suka :
bermain game,makan buger lamb simpang tiga,keluar dgn rakan2 sambil ketawa tak ingat dunia...haha

5.Sahabat-sahabat baik saya :
Suka ketawa dan menelefon Chong Wei..

6.Saya tak paham :
bila seseorang itu sik pande nak ngalah.semua nya betul.kita tahu nya salah,tapi nya masih rasa diri nya menang..bodoh bukan org macam itu?..hahaha...

7.Saya kehilangan:
save game monster hunter saya.

8.Ramai yang berkata :
"chin peng" itu jahat..ya,saya setuju..

9.Makna nama saya :
Rusty...errr...bekarat...haha

10.Cinta itu adalah :
sesuatu yg sik pat pake berik bini utk di makan.

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
berpeluk dgn "skateboard"..haha..

12.Saya akan cuba :
menjadi lebih crack..haha

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
sampai bila2

14.Telefon bimbit saya :
ada camera yg sik sampe 1 megapixel..celen la..haha

15.Bila saya terjaga dari tidur :
saya cek connectin internet saya,takut terputus..haha
16.Saya paling meluat apabila :
sama jawapan dgn soalan no.6

17.Pesta/Parti adalah :
kenduri kahwin..

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
ikan keli..haha...comel ooo..haha
19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
13-19..gik sekolah..

20.Hari ini:
saya beli dvd game..yey..lama sudah tidak membeli dvd selepas kemunculan torrent..
21.Malam ini saya akan :
main game yg say beli..

22.Esok pula saya akan :
cuci kereta..
23.Saya betul-betul inginkan :
NDS

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
nampaknya ubat gigi zact for smoker berkesan..

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
pusat membeli belah mainan sahaja..

26.Makanan Barat atau Jepun :
dua2 asal nyaman..

27.Bilik yang terang atau gelap :
terang bila menaip,gelap bila melihat cerita..

28.Makanan segera adalah :
telur rebus.

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
"kelak Malam kelak,Orite"

30.Siapa yang anda nak Tag?
Luzman

No comments: