Tuesday, June 23, 2009

My Birthday,i celebrate grand2..hehe

ari jadi aku,ku sik la nak madah grand ne ku celebrate..serdahana jak..p aku cuma ngn 2 kwn ku jak...aku molah party ku tok pun numpang urg lain pun party juak.bkn sik mauk jemput urg rami2,tp,tpt parti aku ya jauh gila2..ya la sik jemput sapa2.yg best parti tok,ada urg,,tok da gamba time parti ya..hehe..enjoy..


buruh kanak2 dunia-ke 3 sedang menghidang makanan dgn para tetamu yg hadir...

sidak tgh maca doa...

ada sidak main kompang i tell you...haha

tok la baruk ketibaan tetamu terhormat merangkap Raja sehari dan pemaisuri sehari...

Ladies n Gents,i present to you,The King N Queen Of The Day!!!!..King n Queen Of Sadong Jaya!!!..

Photo-G bertugas,Iman Daud....n mun pat d tangga ktk urg,nemiak laki make baju belang ya nang ngaco urg ambik gamba laa...

girl dreaming jadi Queen in the future..so did i..errr...not be a Queen,but a King..hehe

bini kawan aku ngn anak kawan aku...cute nemiak ya...embak teddy bear gik nya...

aku terjumpa mat saleh sun burn kat S J(sadong Jaya)..well,not quite the "org Puteh"it's the albino dude on a bike...And He Was Fast..

so white...

the blue n white n brown color jak idup..color nok lain ku matikan..

baringan maut seorang photo-g...jeraya or not,as long as the gambar is kacak...


gamba tok salah chemical d pake proses nya,ya jadi gamba blue...sgh nakal ayat itu..


menjenguk ke luar jendela....endak ada burung kakak tua d jendela nya..

errrr.....muang apa nama benda ya tek oooo?...sik ingat...muang mmmmm..ah,lupak dah...

lalu jadi wallpaper gamba sidak duak ya...ya baruk peminat..

Nikolai....not dead...just laying there...akibat perbuatan ini?kembang2 belakang badan..dah ok,nikolai?
tempat duduk Raja n Permaisurinya hari itu...

ya la tek parti yg d adakan d S.J...sungguh meriah..n i had a good time too..itu saja ya anak2 sekalian..Trip ke S.J ini di taja oleh produa Myvi Bapak Ku dan penaja bersama,Feri Kota Semerahan..Tq...

P/s : sapa2 crk calon suami,tok ada nok abelebel...
dari kanan,mat,kilau,rusdi,ramli,jalaludin dan hassan(bukan nama sebenar)..hehe

P/s sigek gik : time nulis post tok,aku terlebih gula..ya post tok kedak tok.hehe..crack..haha

No comments: