Thursday, September 16, 2010

Raya Pic Not Much This Raya...haha



ini cerita sedih...ini cerita pilu...ini cerita aku...bukan cerita hantu..bukan cerita lalu..dalam cerita ini ada awek yg d kenal aku..tempat kejadian?.kedai yg ada badut pakai kasut merah..apa yg sedih nya?apa yg pilu nya?..2 tengah malam dolok,aku ngn kawan ku nak makan..bila sampe sia,kenak sambut oleh si badut berkasut merah,sambil senyum dgn riang.berbaris la kawan ku,sambil aku mereserve tpt duduk d luar..sambil ku melayan game mini Gore,mata ku menyelepat mandang org lalu lalang.ada yg berbaju jarang,ada nyg berbaju "mampat".berbaju melayu ngn berbaju kurung boleh padah majoriti.mcm rumah terbuka kedei si badut ya.mmg untung badut ya bulan tok.dari pagi sampe ke tengah malam urg meli buger nya.tedah si tua berambut putih,x berapa gilak sambutan rmh terbuka d kedei nya..2 batang rokok abis ku isap sambil menunggu kwn ku oder,3 bijik lozenge strepsil abis ku kulum..bila kwn ku sampai ngn brg makan,tertoleh la aku seorang awek tok,yg ku kenal yg ku tauk n yg ku admire.dah ku kompes ngn abg nya ku suka adik nya.kwn2 ku lain nang tauk aku suk ngn nya.tok part sedih n piluk nya..ku toleh ku nya sambil senyum kontrol macho ku berik ku ngn nya,dgn tolehan ke arah lain dgn kelajuan paling maximum ngalahkan gaban masang spender nya,awek ya noleh tpt lain.ok,aku terimak mungkin nya x nampak aku senyum kat nya,tapi part tok lagik sedih dan piluk,siap nya duduk berdepan ngn aku yg cuma di batasi oleh sekeping cermin perflex dan cobaan aku senyum ternyata di handali oleh kepakarannya menoleh dgn kelajuan maximum lagik..haha..betapa bodo nya aku rasa senyum ngn cermin perflex ya.boleh nya duduk berdepan bukan membelakangi aku ya tuan2 dan puan2,x noleh ke arah aku walau sesaat pun selama 1500 saat nya duduk sia dgn kawan nya..haha..sungguh hina terasa diri ini.. bagaikan ada sebatang tombak ditengah dada ku dibuat nya..have i done something to her that i deserve to be treated like an invisible man?i think not..maybe she got no mood?i don't know..then i started to realize something.."maybe this is a way for someone that u like,don't like u would act."..25 minit lekak ya,nya angkat dgn kwn2 nya,n sekali lagi kehandalan nya berjalan mengalahkan aku menyelit dgn moto merah ku di jalan raya sampe x nampak nya aku sedang melambai nya..haha..mun tangan ku ada muka,memang malu tangan ku ya sepertimana malunya tuan nya pun..my conclusion is,awek ya lebih laju dan ganas lagi dari GABAN...

p/s : gambar tok pat madah camne rupa aku malam ya..

No comments: