Tuesday, December 8, 2009

I swing The Sri Wangi Boys...

dear budak2 sri wangi,

hari ini saya pada pukul 5.40 ptg telah melakukan kesalahan lalu lintas dimana saya telah mengswing kereta myvi bapa saya dgn kelajuan se-ngak-ngak nyawa saya beberapa inci saja dari di mana anda sekalian duduk,iaitu di jalanraya yg hanya muat sebuah kenderaan sahaja jika nak memasuki kawasan itu.jika van mayat hendak masuk ke kawasan itu pada pukul 5.30 ptg,saya akan nasihatkan pembawa van itu utk tidak mengswing van nya supaya van itu tidak membawa bukan 1 jasad tapi 2 atau 3 jasad dalam van nya.saya tahu,pihak anda(budak2)tidak dapat berfikiran lojik dan cetek ilmu pengetahuan dalam "undang2 jalan raya" kerana anda menunggang motosikal tanpa helmet dan lesen,dan anda mungkin sudah muak makan nasi dan ingin makan tanah.tapi,saya tetap bersalah kerana setiap nyawa adalah berharga,anda masih muda dan mentah umur lagi panjang.dengan ini saya meminta maaf dan tidak melakukannya lagi.bila saya masuk ke kawasan anda,saya akan memperlahankan kenderaan saya,dan menyapa kamu semua dgn senyuman SEIKHLAS HATI saya.jika kereta bapa saya di rempuh atau lalu lintas di kawasan anda menjadi jem,salahkan kami,pemandu kereta yg menyebabkan anda terpaksa beralih kedudukan yg lebih selamat lagi.jika saya ada bujet,saya akan meletakkan sign board yg berbunyi"AWAS DI HADAPAN!BUDAK2 LEPAK DI KAWASAN SELEKOH YG HANYA MUAT SATU KENDERAAN SAHAJA.SILA KURANGKAN KELAJUAN DAN KEKURANGHAJARAN ANDA".ataupun saya akan meng-request dgn pihak polis trafik utk berjaga di sana kerana bapa2 anda tidak ada menjaga anda ketika anda duduk di atas jalan raya itu.sekali lagi saya meminta maaf atas kekasaran yg saya tunjukkan petang tadi.saya harap kamu(BUDAK2)tidak mengalami sebarang kecelakaan mental atau fizikal atas tindakan saya tadi.
p/s : =)

yg benar


...RUSTY....

1 comment:

Vivian said...

hehhee..adoh2..lawak..lantak jak mbiak sia..