Friday, July 24, 2009

swimming birds in the sky....

caka juak ..sik da idea aku tok..haha...pa polah ari tok tek?well,ddk rmh nungu ujan..ujan trn,sejok da jak..kakya chat ngn "nya"..gila la aku rasa leh nya...nya tauk,tapi nya ttp juak polah aku kedak ya..kenak nya sik outkan "nok sorang ya"?..aku d tnyk camne nak good in realitionship.kenak "nok sorang ya" molah camya?.."nya",ktk tauk rasa kmk?jawap nyaman ati dirik pun aku oleh"nya".mun nak jawap realiti,tkt "nya" igt aku jaik ngn "nok sorang ya"."nya" sbenarnya,"nok sorang ya" ktk patut hati2,sbb kmk tkt nok sorang ya main2 ngn ktk jak.."nya",ktk ptt dah nanga dan tauk pasal sign bena sik n"nok sorang ya" sayang ngn ktk..jgn sik di ambik endah..p ya la "nya",mun hati dah ter-hook,ssh juak nak madah..hati mahu apa yg hati mahu,jika itu berlaku,maka hati jadi tak berhati2.. "nya",ada "sorang" madah kmk kejam,p ngn ktk,kmk sik pat..sik mauk kmk ilang ktk..........eh?jadi luahan perasaan indah tok..haha...oooo blog...tlg aku...mun la kau pande bekata2,pa nasihat kau ngn aku?blog?..mungkin kau madah"betepok sik pat sebelah tangan,carik la tangan sebelah gik pake ko betepok..move on"..nak blog?...haha...crap...

No comments: