Friday, July 17, 2009

let's talk i donno..something...

duak tiga post,aku merapu..haha..shit..sik tauk juak kenak aku merapu..p mun aku sik merapu apa nok aku *rapu(*word tok ka?),sik juak best rasa palak ku..tok la salah satu tujuan aku memblog..bkn sekadar post yg berfaedah,tapi nok sik berfaedah sekali ku post ku...it make my head lighter..hari2 temu benda nok mengangolkan kepalak nok sik patut di pikir pun benda ya dalam2.jadi jawapan aku,post jak la..sik perlu aku mikir gik..haha..senang hati..ari tok tek aku teringat ngn EX aku..birthday nya ari tok..sik tauk nak ucap ka sik..ego juak la..p bila d kenang EX ya,kesian juak ngn nya la.sebatang kara jak..da ym nya,ngn status"it's my birthday...so sad"...tauk pahal status nya bunyi ya,ya la sik tauk nak ucap "HAppy Birthday"ka sik..sapa jak aku..mungkin bila aku ucap,nya akan madah"mak kasih jak...mungkin juak nya akan sik bebunyi..ym nya ada,p aku halimunan...sik pande juak nak kelaka apa ngn nya...mun kelaka kelak lalu kelaie kmk duak..sik juak aku mauk...adoh2..merapu gik dah...haha..

p/s : dua post dalam satu.....

No comments: