Friday, May 15, 2009

Kami lah lanun,hidup men-torrent...gagaga


Suka dload pake torrent?P2P?..jika ya,P2P dalam bahaya kinek tok..mun sidak tok(pirate bay)kalah lam kes tok,abis la sik pat dload lagik.so,gi la sitok,..embassyofpiracy.org ...

itit 1 : dude,nya ya pirate..
itit 2 : gine kau tauk?
itit 1 : nya sik da cop ori..
itit 2 : kau tek ada?sama jak ku tanga kau ngn nya...
itit 1 : errrr.....ya la ku nak madah,nya pirate,aku pun pirate juak..kau sama juak...haha
itit 3 : apa jak la....

no swimming?sure...no fishing?sure...no boating?who cares..no P2P sharing?WTF!!..

Pustaka negeri Pirate..

pirate the fountain..

branching out the pirate embassy ...

the sprouting pirate embassy pyramid tree...

Sharing is caring...it is true....
"Join US.."
Itit 4 : yo,lelah aku posing kedak tok,sik kan sik da berik brg makan ngn aku?
Aku : sori,Dude...kau mauk makan?ekot aku balit rmh,kelak aku masak spesial pake kau..
itit 4 : ya bagus ya...masak apa spesial gilak ya??
Aku : Masak itit panggang..(evil smile)
itit 4 : Quek?

p/s : itit 1,2,3 dan 4 lagik idup d pustaka...jangan bimbang,sik kmk duak nikolai colek sidak pake panggang...haha

No comments: