Thursday, April 16, 2009

buying stuff that is good for the soul of rusty..

minggu2 tok tek aku telah membeli barang2 yg aku rasa pake kepuasan ku pun.item nombo satu,grafik kad GIGaByte9500benda tok perlu utk aku sbb aku nak main game call of duty..haha..

item nombo 2,lambency flash diffuserbenda tok perlu sbb aku selalu dapat ke-fedup-an bila ambik gamba indoor yg siling nya jauh,atau siling nya sik warna putih.nak make direct flash,tkt subjek aku datang moha dan menendang aku yg cuma ambik gamba..haha..si lamb ya lom ku test gilak gik..lom da kesempatan.
flasha dah ada topi dah..haha..

item nombo 3,monitor fujitsu 18 inci(gamba tok ambik nya dah atas meja dah,so semua benda masuk lam gamba.sbb aku pun monitor lamak dah lamak gilak,bila aku upload gamba,gamba terang pande gelap indah.dan skrin nya adalah amat kecil sekecil 13 inci sahaja.pedap bukan?haha.

p/s : saja nak kongsi,bukan nak ngeso secara sengaja..maaf mun rasa menyumpah-menyampah..haha..

4 comments:

AweKelisaBiru said...

pok.. papan ibu ya boh ko publish

Anonymous said...

waseh santek topi flsh ktk~~ehehe

Rusty said...

mak kasih..haha

Nikolai said...

hard disk kong ria ko sik amik gambar ka?