Wednesday, March 4, 2009

gundam aku kenak bakar!!!!....Apiiiii!!!!

gundam..guddamn...hotdamn...kenak bakar?tunuk?gundam goreng..haha..sik da la..aku experiment jak ngn slow shutter n gundam ku....sik la da hasil gine pun..haha...boring sik da kerja..sambil chat ngn urg,molah experiment..haha..apis(nerd)perlu bantuan sidak itit ngn beruang kau?aku da hell gundam..gagafire firetime nya coba jadi hell boy

tok cobaan keduak nak jadi hellboy..

fist of fire!!

p/s : semua gamba2 di atas adalah aku pun molah.tidak mencetak tiru dari urg..haha..

4 comments:

Khairul Onggon said...

cehhh... ku ingat mena lah tek... sapalah mok tunuk tek.. duhal tunuk potosop kekekekeke... kacak juak eh epek kedakya...

Rusty said...

haha...p sik da make potosop..haha..pake efek slow shutter..haha..potosop gik sik pande aku tok,potoskep pande ku..haha

Anonymous said...

ehehehe~~pike nunok mena tek~~ pike ktk sik sayang gundam ktk tek~~~ mun ktk sikmok boh tunok~~berik jak ngan kamik~~ :P

Rusty said...

eh,hehehe..sayang kmk ngn gundam kmk ya..haha.main efek jak kmk ya..haha