Monday, February 23, 2009

perjalan ke debak to fetch my fellow friend careta..gaga

ari sabtu ya tek aku g ke debak...perjalanan di mulakan pada jam 5.00 pagi..kali tek,urg nok d tumpang gik madah jalan kol 9.00 pagi..aku tek gik ngantok2 masuk moto kakya dah ambik lai(yg d tumpang) kol 5.00 pagi ya madah turun kol 9...manas juak la aku..cipan..balit rumah gik aku d kerja nya..haha..so,kol 10 cam ya la berangkat..aho aho sidak tunggu menunggu..haha..

tok la lai ngn jimi...nya ngn mak dan bapak nya g ke bintulu,so nya drop aku ngn jimi kat simpang debak dan d ambik oleh azha...haha..sik da banyak gamba yg d ambik aku time ke debak sbb mls nak kelu
sampe2 kat simpang debak lam kol 2.30 cam ya la.lekak salam2 ngn mak n bapak lai,kmk 2 g rmh azha dan relek kejap..kol 4.00 ptg camya lalu berangkat ke kuching balit ngembak adik azha si angah..haha...



sik da papa juak nak d ambik pake camera,aku just tdo..haha..bukak2 mata dah nak sampe serian dah..kol 8 g anta angah ke rmh sewa nya kat area uitm ya,kmk duak jimi g nanga mulu fest kat UITM..rami juak la sidak malam ya..gik pun nak ambik gamba sidak lucille ajak kakya terus chow..kat sia ada juak ku nanga seorang manusia yg aku bencik.so,aku sik noleh nya..haha..aku tertangga jak..haha.ceat porah..haha..tok la antara gamba yg aku sempat ambik malam ya,dan memandangkan bnyk sidak be camera begumpul sigek spot utk ambik gamba,aku ambik gamba sorang2 jak..haha..angle lain..haha..gik pun,lekak nanga muka nemiak ya,lalu sik da mood nak ambik gamba....ya gamba sik kacak..ahaha..salah nemiak ya la..haha...


so,aku chow dari sia kol 10.00 pm cam ya,aku sik nanga abis gig malam ya,lekak sidak lucille main,aku terus balit.p singah kat satok beli nasik ayam bunkus..haha..

p/s : tok aktiviti aku pada ari sabtu..aktiviti aku pada ari ahad?ha,baca la entry aku di libah entry tok..haha..double entry...yey

2 comments:

AweKelisaBiru said...

hahaha... spesies memualkan masuk uitm... ewww... sik hidup nya mun aku gik studey sia dude

Rusty said...

haha...ya la tek...