Sunday, November 16, 2008

Skress Ati ku...

skress hati ku,mengenang dikau,yg membulshitkan aku,dan menggunakan aku.haha...Y??...cipan...aku tanyak,kau cakap sik da..cipan...sampe bila bullshit ya sa ko sik kan bebau?..cipan...panas ati ku...cipan...ko nak bulak,tapok jejak bulak kau...cipan...tok sik,bulak antap..cipan..sa ko aku tok urg suruhan?...cipan...pedih juak sa ati tok...cipan...mun sik pedih,sik ku sa nak nigak kau...cipan...haha...cipan...kenak la aku sik tanga...ugak sign nok ku perasan...aku tok sapa?..haha...ambik ati sik da guna juak...nak d lalek pun sik da guna...duit2 duit2..ya ku mauk time tok....upgrade dirik lok...haha...sik pa la...yg dah jadi,jadi la...pa nak polah...sik pa la.haha..crappakkan ini di bawa khas dgn Neskepe,mulakan hari anda dgn caffine..haha..

No comments: