Sunday, October 19, 2008

Why do siblings fights?

Sekadar Gambar Hiasan Ver.2

aku time tok panas ati dgn individu tertentu yg sa dirik nya pintar gilak ..pahal ku panas ati dgn nya?sbb nya sukati nya jak ngaco brg aku..sukati nya jak komen make email ngn nickname aku..tauk sik rasa S**l ?paham sik benda kedak ya private?benda nok d komen nya bodo2 ,and boleh menyebabkan aku tok susah..ssh ka nak komen pake nama dirik pun?tok la nyuruh ku enkah password mun nak make pc tok..baruk kau tauk.panas ati ku tok.mun sekali,sik pa,tok dah kali ketiga dah.pedap dah aku tok.dah d padah,entingal.dak alah2 padah!!..pedap.esok mulakan operasi mengelock PC secara Ganas..gik sa kau,sik pat pake tenet.gasak jak kau sia!!!

2 comments:

Saya Adalah.. said...

Sapa di manas ko ya din?
hahaha

mohawkz said...

aku tauk sapa diradangnya ya hahaha