Saturday, October 18, 2008

kenak perlu d bandingkan?

kamera aku...SONY a200..

memandangkan kinek tok aku berisik camera,so,sedar la aku segelintir urg yg becamera kedak aku tok memolah dirik sidak berpuak2..sa ko nanga sidak afrika,berpuak2...da racist juak camera tok duhal.haha.segelintir kelompok manusia tok,sidak tok bangga gilak or taksub dgn "bangsa camera"sidak sampe nya memandang rendah ngn camera urg lain..sa camera sidak tok ambik gamba sik blur bah,walaupun ambik malam sik make flash kakya model2 sidak tok begerak2..haha...bagi aku la,aku sik kira la make apa ka ambik gamba,asal mampu,sik nyusah urg n selesa dgn pilihan "bangsa camera" yg d beli.teknik?boleh belaja lam tenet.bnyk rujukan.sik susah.gik pun da juak urg make camera bkn DSLR tok,ambik gamba kacak gik dari DSLR..hah,pa ko nak jawap?..so, sik boh la berpuak2,sama jak kita ambik gamba,teknik penting..kakya edit2 la ekot citarasa ktk urg pun..ok?abis dah cerita ku,..kodak dah abis..haha..

No comments: